Zobrazit minimální záznam

Stability of agricultural trailer machinery during the braking



dc.contributor.advisorMík Josef
dc.contributor.authorPinkas Jaroslav
dc.date.accessioned2019-02-20T10:52:05Z
dc.date.available2019-02-20T10:52:05Z
dc.date.issued2018-09-12
dc.identifierKOS-695599969705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80044
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje téma zemědělské dopravy a stability jízdy zemědělských vozidel vhodných pro dopravu, zejména při brždění. Zabývá se dělením zemědělských a lesnických vozidel do kategorií a přináší základní přehled vozidel z těchto kategorií. Definuje vhodnost spojení zemědělských vozidel do soupravy s ohledem na rozměry a hmotnost vozidel. Popisuje dynamiku brždění a princip protiblokovacího zařízení. Dále se věnuje podmínkám schvalování vozidel a definuje prováděné zkoušky pro homologaci. Těžištěm této práce je navržený experiment a následné jeho vyhodnocení. V diskuzi je proveden odhad chování vozidla při vyšších rychlostech, než jsou povoleny.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis analyses the topic of agriculture transport and the stability of agriculture vehicles for transportation, especially during breaking. Deals with division of agriculture and forestry vehicles into categories and provides a basic overview of these vehicles. It defines the suitability of combination agricultural vehicles into unit with regard to dimension and weight of the vehicles. Describes the breaking dynamics and the principle of anti-lock brake devices. It also deals with vehicle approval conditions and defines the homologation tests performed. The focus of this work is the proposed experiment and its evaluation. In the discussion, the behaviour of the vehicle is estimated at speeds higher than allowed.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStabilita jízdy,Brždění,Protiblokovací zařízení,Zemědělské stroje,Zemědělská doprava,Brzdné zkoušky,Bezpečnostcze
dc.subjectDriving stability,Braking,Anti-lock braking system,Agriculture machines,Agriculture transportation,Brake test,Safetyeng
dc.titleStabilita jízdních souprav zemědělských strojů při brzděnícze
dc.titleStability of agricultural trailer machinery during the brakingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-17
dc.contributor.refereeFiala Pavel
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam