Výcvik přístrojového létání na simulátoru FNPT II v podmínkách ATO
Instrument Rating Training Using FNPT II within ATO
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vojtíšek Matěj
Vedoucí práce
Pružina Vladislav
Oponent práce
Matyáš Roman
Studijní obor
Profesionální pilotStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2018-09-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je vypracování metodických pokynů pro přístrojový výcvik na simulátoru FNPT II pro studenta i instruktora. Potřeba vypracování podobných materiálů vznikla na základě průzkumu ve společnosti F AIR, spol. s r.o., a na základě osobní zkušenosti autora. Tyto materiály by měly sloužit k doplnění nezbytných teoretických základů pro přístrojový výcvik a zvýšení celkového povědomí pilota o konstrukci letových postupů pro let podle pravidel letu podle přístrojů. Metodické pokyny byly vypracovány v souladu s výcvikovou osnovou pro integrovaný výcvik ATPL a budou použity pro praktický výcvik přístrojového létání v ATO F AIR, spol. s r.o. The aim of this bachelor thesis is to create methodical guidance for instrument training on simulator FNPT II. The need for such materials was discovered conducting a research in F-Air s.r.o and by author's personal experience. These materials should serve for additional study of essential theory for instrument training and overall awareness of a pilot about the construction of IFR procedures. Methodical guidance was developed in accordance with the syllabus for integrated training ATPL and will be used for instrument flight training in the ATO.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [708]