Zobrazit minimální záznam

Configuration of the EuroNCAP Headform to Bonnet Test



dc.contributor.advisorVašíček Michal
dc.contributor.authorRyška Jakub
dc.date.accessioned2019-02-20T10:50:52Z
dc.date.available2019-02-20T10:50:52Z
dc.date.issued2018-09-07
dc.identifierKOS-695599878605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/79982
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek dle metodiky společnosti Euro NCAP se zvláštním zaměřením na nárazové testy hlavovým impaktorem. Tyto testy jsou prováděny zejména za účelem posouzení bezpečnosti různých modelů automobilů, a to jak pro posádku vozidla, tak pro chodce. V první polovině této bakalářské práce jsou představeny a vysvětleny základní pravidla a principy nárazových testů dle Euro NCAP. V dalších kapitolách jsou představena zkušební zařízení, která se k provádění těchto testů používají a poté následuje zkušební výpočet kinematiky hlavových impaktorů s uvažováním změny trajektorie v důsledku efektu tíhového zrychlení.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis discusses the issue of impact tests according the methodology of Euro NCAP, with special focus on the headform to bonnet impact tests. These tests are primarily performed in order to assess the safety of different vehicle models, for both their vehicle crew and pedestrians. The basic regulations and principles of impact tests according to the methodology of Euro NCAP are explained in the first half of this bachelor thesis. In the consecutive chapters, testing facilities utilized to perform these tests are introduced. Next, a trial calculation of the head impactor kinematics in presented, considering the alternations in their trajectories due to the effect of gravity acceleration.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEuro NCAP,nárazové zkoušky automobilů,střet auta s chodcem,impaktor,zkouška hlavovým impaktorem,zkušební zařízenícze
dc.subjectEuro NCAP,crash tests,pedestrian car impact,impactor,headform to bonnet test,testing facilityeng
dc.titleKonfigurace zkoušky nárazu hlavovým impaktorem dle EuroNCAPcze
dc.titleConfiguration of the EuroNCAP Headform to Bonnet Testeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-12
dc.contributor.refereeAstraverkhau Nikita
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam