ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky
  • Bakalářské práce - 12105
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky
  • Bakalářské práce - 12105
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mechanické vyhodnocení vstupů letadla v podmínkách testů letového výzkumu

Mechanical evaluation of the aircraft inlet under the flight research test condition

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Maštalíř Daniel
Vedoucí práce
Vampola Tomáš
Oponent práce
Cwik Andrzej
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky
Obhájeno
2018-09-04



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalarska prace se zabyva tlakomernymi mericimi sondami v leteckych aplikacich. Prvni cast teto prace je zamerena na teorii mereni rychlosti proudeni tekutin metodou mereni tlakovych diferenci. Cilem druhe casti, analyticke, je sestaveni vypoctoveho modelu sondy a jejiho uchyceni ve vstupnim kanale letounu metodou konecnych prvku.
 
The bachelor thesis deals with the differential pressure devices in the aviation applications. The first part is focused on the theory of measurement of the speed of the fluids by the differential pressure devices. The aim of the second part is to create static and dynamic analysis of the pitot tube and it's mounting in the air inlet of the aircraft engine by the finite element method.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/79955
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.352Mb)
POSUDEK (757.1Kb)
POSUDEK (158.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12105 [217]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV