Propojení obcí Želenice a Bílina pro cyklistickou dopravu
Connection Municipalities Želenice and Bílina with Cycling Infrastructure
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tempel Pavel
Supervisor
Kočárková Dagmar
Opponent
Pejšová Magda
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůDefended
2018-09-19Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je věnována navržení a možným variantám cyklostezky, případně její rekultivace, která se nachází v úseku Želenice-Bílina Kyselka. Stávající trasa značená turistickým značením je využívána jako cyklotrasa, ale její stav není využitelný pro širší veřejnost. Ve své práci bych tedy rád uvedl zásady výstavby a rekonstrukce těchto staveb. Dále se seznámíme se dvěma variantami možné výstavby nové víceúčelové stezky. Stezky by tak měly sloužit nejen jako možný druh dojíždění za prací, ale i jako rekreační atrakce ke spojení k nově rekonstruovaným Lázním Kyselka a malebnou krajinou obcí Želenic-Liběšic, dále Braňan a Mostu, bez toho aniž by cyklista musel absolvovat nebezpečnou cestu po silnici č. I/13. Tyto varianty mezi sebou budu hodnotit a na závěr vyhodnotím variantu optimální. The bachelor thesis is devoted to designing and possible variants of the cycle path, or its reclamation, which is located in Želenice-Bílina Kyselka section. On some variants, the markings already exist, but the status is not usable for the wider public. There will be a discussion on the principles of construction and reconstruction of these buildings. We will also get acquainted with two variants of the possible construction of a new multipurpose trail, which will still have its subvariants. The paths should serve not only as a possible commuting route, but also as a recreational attraction to connect the newly reconstructed Kyselka Spa with the picturesque landscape of Zelenice-Liběšice and Braňan and Most without the cyclist having to go through a dangerous road on the no. I / 13 road. We will evaluate these variations among themselves and finally we will evaluate the optimal variant.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 16112 [389]