Zobrazit minimální záznam

Transfering Masaryk railway station to Prague main railway station



dc.contributor.advisorTichý Ladislav
dc.contributor.authorHonc Radek
dc.date.accessioned2018-11-08T19:22:01Z
dc.date.available2018-11-08T19:22:01Z
dc.date.issued2016-06-27
dc.identifierKOS-595686978905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/78946
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá Hlavním nádražím v Praze. Jedná se o rozšíření dopravních kapacit o autobusové a vlakové spojení a zrušení tak stávajících přestupních vzdáleností. Práce navazuje na předdiplomní projekt, kde bylo řešeno území kolem Masarykova nádraží. Nový urbanistický návrh sjednocuje okolní dopravní uzly - ÚAN Florenc, Masarykovo nádraží a Praha Hlavní nádraží - do jednoho. Vzniká tak soudržné dopravní místo, kde se spojuje autobusová, vlaková a městská doprava bez složitých a zdlouhavý přesunů. Cestujícímu a návštěvníkovi je zároveň nabídnuto trávit čas v pestrém interiéru víceúrovňového nádraží s obsáhlou občanskou vybaveností a odpočinkovými prostory.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the Prague main railway station. The project is about growing transport capacity by buses and more trains which will decrease the changing distance to about none. The thesis is following a pre-master project which dealt with the urbanisation of Masaryk railway station and close surrounding. The new urban design unifies closest transport stations - Florenc bus station, Masaryk railway station and Prague main railway station. This creates solid transport hub where bus, train and public transport is joined with no more long change distances. The traveller or a visitor can also spend their time in a varied interior of the multi-storey station with rich choice of amenities and rest places.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecthlavní nádraží praha masarykovo nádražícze
dc.subjectrailway main station Masaryk bus florenceng
dc.titlePřevedení Masarykova nádraží na Hlavní nádraží v Prazecze
dc.titleTransfering Masaryk railway station to Prague main railway stationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-27
dc.contributor.refereeZachová Hana
theses.degree.disciplineArchitektura a stavitelstvícze
theses.degree.grantorkatedra architekturycze
theses.degree.programmeArchitektura a stavitelstvícze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam