Optimalizace zavěšení motoru pro akrobatickou verzi pro snížení úrovně napjatosti
Optimized engine suspension for an acrobatic version to reduce stress levels
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Homola Václav
Vedoucí práce
Vampola Tomáš
Oponent práce
Podsedník Karel
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce bylo snížit hladiny napětí v poloměrech nacházejících se na skříni kompresoru. Ke splnění cíle bylo využito tvarové optimalizace. Nejdříve proběhla 1D optimalizace všech poloměrů, z ní pak vzešel optimální tvar. Navrženým postupem se podařilo snížit hladiny napjatosti o 4,5 %. Aim of this thesis was to reduce stress levels in radii located on a compressor housing. The aim was satisfied by using shape optimization. First, 1D optimization of each radii took place resulting in an optimal shape. The proposed procedure resulted in reducing stress levels by 4,5 %.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12105 [237]