ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky
  • Bakalářské práce - 12105
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky
  • Bakalářské práce - 12105
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Namáhání rámu bicyklu

Loading of the bicycle frame

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Šulc Jakub
Vedoucí práce
Růžička Milan
Oponent práce
Uher Ondřej
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá silničními bicykly, které jsou vyrobeny z kompozitu. V práci jsou nejprve popsány způsoby výroby rámů silničních kol, poté se práce zabývá zkušebními metodami rámů silničních kol. V práci následuje analytická metoda stanovení namáhání rámu při normalizované zkoušce. Dále je zařazena numerická metoda výpočtu deformací a napětí rámu pro popsaný typ zatížení rámu. V další části práce jsou analyzovány výsledky z tenzometrického měření v laboratoři. Na závěr je shrnuto porovnání vypočtených a naměřených hodnot.
 
This bachelor thesis deals with road bikes made of composite. Firstly it describes the ways of making road bike frames, secondly, it follows up the methods of testing the frames. Then there is the analytical method of assessment of straining the frame within a normalized test. After that follows a numerical methods of strain and stress analysis by the described testing method. Lastly comes an analysis of the results of a tensiometric measuring in the laboratory. In conclusion there is a comparsion of the numeric and the measured results.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/77513
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.837Mb)
PRILOHA (1Mb)
PRILOHA (3.995Kb)
POSUDEK (262.5Kb)
POSUDEK (466.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12105 [240]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV