Možnosti predikce vzniku emisí u vozidel provozovaných v rámci systému car sharing
Emission prediction for vehicles utilized in car sharing system
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Císař Vojtěch
Vedoucí práce
Bolehovský Ondřej
Oponent práce
Doleček Vít
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce "Možnosti predikce vzniku emisí u vozidel provozovaných v rámci systému car sharing" je proniknutí do světa car sharingu, který v roce 2018 začíná fungovat na českých vysokých školách pod názvem Uniqway. Teoretická část se zabývá popisem tohoto způsobu dopravy, výhod této služby a dále vysvětlením vlivu sdílení aut na emise vyprodukované automobily a jejich spotřebu paliva. V praktické části je potom simulovaná trasa v prostředí MATLAB/Simulink porovnávána s reálným měřením v provozu, čímž je ověřováno, zda je možné použít pro predikci emisí a spotřeby paliva zadaný algoritmus. The aim of bachelor thesis "Possibilities of predicting emissions creating at vehicles using by car sharing" is penetrate to car sharing world, which is starting in year 2018 at czech universities with name Uniqway. The theoretical part handles with description of this kind of transport, the advantages of this service and also explaining of influence of car sharing on the emissions produced by cars and their fuel consuption. In the practical part, the simulated route in the MATLAB / Simulink environment is compared with the real measurement in traffic, which verifies, if is possible to use for the emission prediction and fuel consumption assigned algorithm.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]