Ovlivňování vykreslování 3D scén v reálném čase pro DirectX 11
Malicious Tampering of 3D Scene Rendering for DirectX 11 in Real-Time
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Čudka Jakub
Vedoucí práce
Štěpánek Filip
Oponent práce
Buček Jiří
Studijní obor
Bezpečnost a informační technologieStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačových systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zameruje na útoky na grafické programy, které využívají knihovny DirectX 11 pod operacním systémem Windows 10. Tyto útoky mají jako hlavní cíl pocítacové hry, ale dají se využít kdekoliv, kde se tato knihovna používá. Cílem práce je analyzovat fungování zmínených knihoven a na základe této analýzy vytvorit útok, který bude DirectX 11 zneužívat pro zmenu vykreslované scény bez zásahu do zdrojového kódu napadené aplikace. K rešení jsem použil programovací jazyk C++, který je nejvhodnejší pro práci s DirectX a techniku zvanou DLL injection. Výsledek práce je dynamická knihovna, která umožnuje manipulovat se scénou v testovacím programu. This Bachelor thesis focuses on attacks on graphics programs that use DirectX 11. These libraries are used under operating system Windows 10 in this case. The main aim of these attacks are computer games. The first goal of this work is to analyse the functioning of DirectX 11 libraries. The second one is to design an attack on mine own graphical application. It changes the behavior of the application during it's runtime. Result of this work is dynamic C++ library that is able to modify 3D graphical scene.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18104 [348]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vývojová analýza ochran před přímým zásahem objektů bleskem
Autor: Fořt Radim; Vedoucí práce: Efmertová Marcela; Oponent práce: Mikeš Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)Bakalářská práce se zabývá problematikou přímých ochran před sekundárními účinky bleskových proudů. Součástí práce je také část, věnující se bleskovým výbojům, jejich vzniku, průběhu a typickým klíčovým fyzikálně-technickým ... -
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Autor: Kratochvílová Daniela; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým ... -
Principy INSPIRE a standardizace ve vazbě na data ZABAGED R
Autor: Tryhubová Pavla; Vedoucí práce: Zimová Růžena; Oponent práce: Halounová Lena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-03-08)Disertační práce s názvem "Principy směrnice INSPIRE (Infrastructure for Spatial Information in Europe - Evropská infrastruktura prostorových dat) a standardizace ve vazbě na data ZABAGEDR" (Základní báze geografických ...