Zobrazit minimální záznam

Visualization of human's body internal tissues using shaders in simulation medicine



dc.contributor.advisorFrajták Karel
dc.contributor.authorSpiridonov Nikolai
dc.date.accessioned2018-06-19T22:08:00Z
dc.date.available2018-06-19T22:08:00Z
dc.date.issued2018-06-13
dc.identifierKOS-862954008105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77226
dc.description.abstractModerní 3D aplikace v reálném čase jsou velmi složitý a sofistikovaný software. Obzvláště obtížné je vývoj softwaru pro zdravotnické simulátory. Vývojáři se často snaží zlepšit výkon svého softwaru a snaží se nekonečně optimalizovat své programy. Nicméně dříve nebo později přichází bod, kdy optimalizace neposkytuje významné výhody. V takových případech byste měli hledat další zdroje, které mohou zvýšit výkonnost systému. Myšlenka navržená v tomto dokumentu naznačuje, že je možné efektivně využít grafické zařízení i pro některé logické výpočty, pokud se správně přiblíží vývoj speciálních algoritmů. Programátoři obvykle netráví čas na studiích shaderových technologií a obecných výpočtů na grafickém zařízení, nicméně tato diplomová práce ukazuje, že tento přístup má výhodu. Umožňuje nám používat dříve volné zdroje.cze
dc.description.abstractModern real-time 3D applications are very complex and sophisticated software. Especially difficult is the development of software for medical simulators. Often developers try to improve the performance of their software trying to infinitely optimize their programs. However, sooner or later there comes a point when optimization does not give significant advantages. In such cases, you should look for other resources, which can increase system perfomance. The idea proposed in this paper suggests that it is possible to effectively use the graphic device even for some logical calculations if one approaches the development of special algorithms correctly. Usually programmers do not spend their time studying shader technologies and general computing on a graphical device, however this master`s thesis shows that this approach has an advantage. It allows us to use previously free resources.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsimulační medicína,HLSL,shadery,GPGPU,3D aplikace v reálném časecze
dc.subjectsimulation medicine,HLSL,shaders,GPGPU,real-time,3d applicationseng
dc.titleVisualization of human's body internal tissues using shaders in simulation medicinecze
dc.titleVisualization of human's body internal tissues using shaders in simulation medicineeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeSalimov Farid Ibragimovich
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam