Zobrazit minimální záznam

The Principles of Green Marketing in the Company Kolorky.cz s.r.o.



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorTučková Karolína
dc.date.accessioned2018-06-19T21:59:15Z
dc.date.available2018-06-19T21:59:15Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600076305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76894
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zeleným marketingem. Cílem práce je analýza toho, jak se firmě Kolorky.cz s.r.o. daří naplňovat principy zeleného marketingu a v případě nalezených nedostatků navrhnout možné změny v rámci této oblasti. Teoretická část se zabývá definicemi zeleného marketingu, strategií marketingu a typů zákazníků. V praktické části je přiblížena firma Kolorky.cz s.r.o., její marketingový mix a SWOT analýza podniku, a také vyhodnocené dotazníkové šetření. A právě na základě zjištěných informací jsou doporučeny návrhy ke změnám v oblasti marketingové strategie firmy Kolorky.cz s.r.o.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the topic of green marketing. The aim of this thesis is to analyse how is the company Kolorky.cz s.r.o. able to fulfil the principles of the green marketing, and in case of discovery of some deficiencies to make suggestions how to improve this area. Theoretical part is based on presenting definitions of green marketing, strategies of marketing and types of customers. The company Kolorky.cz s.r.o. is presented in the practical part, along with its marketing mix and SWOT analysis, and finally there are introduced the results of the questionnaire survey. Based on the results of this study, the suggestions of how to improve the marketing strategies of the company Kolorky.cz s.r.o. are made.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZelený marketing,životní prostředí,marketingový mix,společenská odpovědnost firemcze
dc.subjectGreen marketing,environment,marketing mix,Corporate social responsibilityeng
dc.titlePrincipy zeleného marketingu ve firmě Kolorky.cz s.r.o.cze
dc.titleThe Principles of Green Marketing in the Company Kolorky.cz s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeFanta Petr
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam