Zátěžové testy fyzikální simulace v herním enginu
Physics Simulation Game Engine Benchmark
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Papinčák Marek | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T21:58:03Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T21:58:03Z | |
dc.date.issued | 2018-06-17 | |
dc.identifier | KOS-695599735605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/76848 | |
dc.description.abstract | Väčšina dnešných hier využíva hernú fyziku aby maximalizovala zážitok z hrania. Na trhu je niekoľko herných enginov s integrovaným fyzikálnym enginom, ktoré uľahčuju vývojárom implementáciu hernej fyziky do ich hier. V tejto práci sa zameriavam na Unity herný engine s jeho integrovaným PhysX fyzikálnym enginom. Implementoval som sedem testov, ktoré testujú fyzikálne komponenty v Unity a možu pomôcť herným vývojárom s výberom toho pravého herného enginu pre ich hru. Posledný benchmark je jednoduchá strategická hra, ktorá využíva komponenty testované v predošlých testoch. | cze |
dc.description.abstract | Most of the contemporary games use game physics to offer the full experience. There are several game engines on the market with integrated physics engine to help developers implement physics in their game. In this thesis, I concentrate on Unity game engine with its iteration of PhysX physics engine. I implemented seven benchmark to test its components and help developers decided whether the Unity is the right engine for their game. The last benchmark is a simple real-time strategy game that makes use of physics components tested in the other six benchmarks. | eng |
dc.language.iso | ENG | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Game Engine,Benchmark,Game Physics,Unity,PhysX | cze |
dc.subject | Game Engine,Benchmark,Game Physics,Unity,PhysX | eng |
dc.title | Zátěžové testy fyzikální simulace v herním enginu | cze |
dc.title | Physics Simulation Game Engine Benchmark | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Chludil Jiří | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1608]