Zobrazit minimální záznam

Large urban scenes visualization



dc.contributor.advisorChludil Jiří
dc.contributor.authorNguyenová Giang Chau
dc.date.accessioned2018-06-19T21:58:02Z
dc.date.available2018-06-19T21:58:02Z
dc.date.issued2018-06-17
dc.identifierKOS-695599733905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76846
dc.description.abstractTato práce je zaměřená na optimalizaci vizualizace rozsáhlých urbanistických scén a obsahuje přehled několika metod, které postupně rozebírám a porovnávám podle zvolených kritérií. Zaměřuji se především na metody úrovně detailu modelu a viditelnost ve scéně. Na základě podrobné analýzy zkoumaných algoritmů jsem implementovala mnou vybrané metody a prototyp zobrazila pomocí herního jádra Unreal Engine. U navrženého prototypu jsem zaznamenala hlavní vizualizační parametry a vyhodnotila účinnost jednotlivých technik.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on optimizing the visualization of large urban scenes and contains an overview of several methods, which I analyze and compare by chosen criteria. I mainly focus on level of detail methods and visibility of the scene. On the basis of the detailed analysis of examined algorithms, I have implemented selected methods and visualized the prototype using the game engine Unreal Engine. I noted rendering parameters of designed prototype and evaluated the efficiency of each used technique.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectrozsáhlé urbanistické scény,optimalizační metody,LOD - level of detail,zjednodušování sítě,viditelnost,Unreal Enginecze
dc.subjectlarge urban scenes,optimization methods,LOD - level of detail,simplifying mesh,visibility,Unreal Engineeng
dc.titleVizualizace rozsáhlých urbanistických scéncze
dc.titleLarge urban scenes visualizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeRichtr Radek
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam