Vizualizace rozsáhlých urbanistických scén
Large urban scenes visualization
dc.contributor.advisor | Chludil Jiří | |
dc.contributor.author | Nguyenová Giang Chau | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T21:58:02Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T21:58:02Z | |
dc.date.issued | 2018-06-17 | |
dc.identifier | KOS-695599733905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/76846 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřená na optimalizaci vizualizace rozsáhlých urbanistických scén a obsahuje přehled několika metod, které postupně rozebírám a porovnávám podle zvolených kritérií. Zaměřuji se především na metody úrovně detailu modelu a viditelnost ve scéně. Na základě podrobné analýzy zkoumaných algoritmů jsem implementovala mnou vybrané metody a prototyp zobrazila pomocí herního jádra Unreal Engine. U navrženého prototypu jsem zaznamenala hlavní vizualizační parametry a vyhodnotila účinnost jednotlivých technik. | cze |
dc.description.abstract | This thesis focuses on optimizing the visualization of large urban scenes and contains an overview of several methods, which I analyze and compare by chosen criteria. I mainly focus on level of detail methods and visibility of the scene. On the basis of the detailed analysis of examined algorithms, I have implemented selected methods and visualized the prototype using the game engine Unreal Engine. I noted rendering parameters of designed prototype and evaluated the efficiency of each used technique. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | rozsáhlé urbanistické scény,optimalizační metody,LOD - level of detail,zjednodušování sítě,viditelnost,Unreal Engine | cze |
dc.subject | large urban scenes,optimization methods,LOD - level of detail,simplifying mesh,visibility,Unreal Engine | eng |
dc.title | Vizualizace rozsáhlých urbanistických scén | cze |
dc.title | Large urban scenes visualization | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Richtr Radek | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1729]