Zobrazit minimální záznam

Fully dynamic procedural terrain visualisation with focus on biomes generation



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorBubeníček Tomáš
dc.date.accessioned2018-06-19T21:57:16Z
dc.date.available2018-06-19T21:57:16Z
dc.date.issued2018-06-17
dc.identifierKOS-695599700605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76808
dc.description.abstractTato práce si klade za cíl prozkoumat možnosti vizualizace procedurálně generovaného terénu na velkoplošných zobrazovacích zařízeních a zaměřuje se při tom na různorodost terénu. Analyzuje různá velkoplošná zařízení, způsoby generování terénu a poté popisuje návrh a implementaci prototypu vizualizace terénu generovaného pomocí Perlinova šumu pro velkoplošná zařízení běžící pod systémem SAGE2. Terén je rozdělen do desíti různých biomů a uživateli je umožněna pohyb kamery nad tímto terénem.cze
dc.description.abstractThis thesis explores the possibilities of generating and visualising of procedural terrain on large scale displays, and focuses on the terrain diversity. It analyses a set of large scale display systems and methods of generating terrain. The thesis describes a design proposal and implementation of a prototype visualisation of an infinite terrain generated using Perlin noise for large scale displays running the SAGE2 system. The terrain is comprised of ten different biomes and the control of the camera is given to the user.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectNávrh a implementace aplikace,testování aplikace,3D vizualizace terénu,procedurální generování,šum,Perlinův šum,biomy,three.js,SAGE2cze
dc.subjectApplication modeling and implemetntation,application testing,3D terrain visualisation,procedural generation,noise,Perlin noise,biomes,three.js,SAGE2eng
dc.titleS10W: Vizualizace plně procedurálního dynamického terénu se zaměřením na generování biomůcze
dc.titleFully dynamic procedural terrain visualisation with focus on biomes generationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeChludil Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam