Zobrazit minimální záznam

E-mobility influence on Power Grids



dc.contributor.advisorMüller Zdeněk
dc.contributor.authorLinhart Jan
dc.date.accessioned2018-06-07T10:23:34Z
dc.date.available2018-06-07T10:23:34Z
dc.date.issued2018-06-06
dc.identifierKOS-695599578305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76108
dc.description.abstractV první části této bakalářská práce je uvedena historie elektromobilů včetně jejich současného stavu v České republice. Následně je zde seznámení s právním prostředím, hlavně pro provozování dobíjecích stanic. Dále se zaměřuji na základní obecné informace spojené s tímto tématem. Například na výhody a nevýhody elektromobilů, technologie dobíjení, používané vozidlové nástrčky a přívodky a přehled dobíjecích stanic v ČR. V další části je vypočteno zvýšení spotřeby elektrické energie, zapříčiněné různým počtem elektromobilů, a zvážení dopadu dobíjení na denní diagram zatížení. Na závěr je provedena případová studie, pro tři konkrétní části distribuční soustavy, při různých případech dobíjení.cze
dc.description.abstractIn the first part of this bachelor thesis there is presented the history of electric vehicles including their current state in the Czech Republic. The following part is focused on introduction to the legal environment, mainly for the operation of charging stations, and on general information related to this topic. For example, the advantages and disadvantages of electric vehicles, charging technology, used vehicle plugs and sockets, and a list of charging stations in the Czech Republic. The following section concentrates on possible increase in electricity consumption caused by different numbers of electric vehicles. Impacts are calculated and considered for charging on the daily load diagram. In conclusion, there is carried a case study out for three specific parts of the distribution system with different cases of charging.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdobíjecí stanice,elektromobil,elektromobilita,nabíjení,plug-in hybrid,spotřeba elektrické energie,úbytek napětí,zatížení sítěcze
dc.subjectcharging station,electric vehicle,electromobility,plug-in hybrid,power consumption,voltage drop,power loadeng
dc.titleVliv e-mobility na elektrizační soustavucze
dc.titleE-mobility influence on Power Gridseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKasembe Andrew Gayo
theses.degree.disciplineAplikovaná elektrotechnikacze
theses.degree.grantorkatedra elektroenergetikycze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam