Vliv e-mobility na elektrizační soustavu
E-mobility influence on Power Grids
dc.contributor.advisor | Müller Zdeněk | |
dc.contributor.author | Linhart Jan | |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T10:23:34Z | |
dc.date.available | 2018-06-07T10:23:34Z | |
dc.date.issued | 2018-06-06 | |
dc.identifier | KOS-695599578305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/76108 | |
dc.description.abstract | V první části této bakalářská práce je uvedena historie elektromobilů včetně jejich současného stavu v České republice. Následně je zde seznámení s právním prostředím, hlavně pro provozování dobíjecích stanic. Dále se zaměřuji na základní obecné informace spojené s tímto tématem. Například na výhody a nevýhody elektromobilů, technologie dobíjení, používané vozidlové nástrčky a přívodky a přehled dobíjecích stanic v ČR. V další části je vypočteno zvýšení spotřeby elektrické energie, zapříčiněné různým počtem elektromobilů, a zvážení dopadu dobíjení na denní diagram zatížení. Na závěr je provedena případová studie, pro tři konkrétní části distribuční soustavy, při různých případech dobíjení. | cze |
dc.description.abstract | In the first part of this bachelor thesis there is presented the history of electric vehicles including their current state in the Czech Republic. The following part is focused on introduction to the legal environment, mainly for the operation of charging stations, and on general information related to this topic. For example, the advantages and disadvantages of electric vehicles, charging technology, used vehicle plugs and sockets, and a list of charging stations in the Czech Republic. The following section concentrates on possible increase in electricity consumption caused by different numbers of electric vehicles. Impacts are calculated and considered for charging on the daily load diagram. In conclusion, there is carried a case study out for three specific parts of the distribution system with different cases of charging. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | dobíjecí stanice,elektromobil,elektromobilita,nabíjení,plug-in hybrid,spotřeba elektrické energie,úbytek napětí,zatížení sítě | cze |
dc.subject | charging station,electric vehicle,electromobility,plug-in hybrid,power consumption,voltage drop,power load | eng |
dc.title | Vliv e-mobility na elektrizační soustavu | cze |
dc.title | E-mobility influence on Power Grids | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Kasembe Andrew Gayo | |
theses.degree.discipline | Aplikovaná elektrotechnika | cze |
theses.degree.grantor | katedra elektroenergetiky | cze |
theses.degree.programme | Elektrotechnika, energetika a management | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13115 [273]