CHILDREN´S ISLAND
CHILDREN´S ISLAND
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Marenic Savka
Vedoucí práce
Císler Ondřej
Oponent práce
Jančok Martin
Studijní obor
ArchitekturaStudijní program
Architecture and UrbanismInstituce přidělující hodnost
ústav nauky o budováchObhájeno
2018-02-06Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce zkoumá charakter Dětského ostrova a navrhuje typologii vzdělávání zaměřenou na výuku dětí ve věku 6 - 14 let. Ačkoliv ostrov má sloužit hlavně dětem, už několik let toto místo zeje prázdnotou. Jde o konceptuální návrh, který se zaměřuje na otevřený vzdělávací program školy v dnešní době. Tento program zahrnuje netradiční až nekonvenční způsoby výuky, které kladou důraz na dětské pocity, touhy, schopnosti. Spíše než aby děti získávaly konkrétní znalosti tradiční cestou, budou se učit jak žít, jak spolupracovat a co je důležité skrze hru a sociální interakci. The master thesis explores the character of Dětský Ostrov and suggests the typology of the education for children between 6 to 14 years old. The island is supposed to be connected to the children but it has become a void in the city. It is a conceptual design of the school today which includes non-traditional, non-conventional way of teaching, according to children's desires, feelings, affections. Rather than absorbing specific forms of knowledge, in a traditional way, children will learn how to live, how to network and what is important, learn through play and social engagement.
Kolekce
- Diplomové práce - 15118 [466]