Studie mechanismů zvyšování podílu EGR ve válci motoru
Study of increased EGR fraction in engine cylinder
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Weiss Václav
Vedoucí práce
Doleček Vít
Oponent práce
Hanousek Tomáš
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem práce je prozkoumat možnosti vrstvení směsi v zážehovém motoru. V návaznosti na předchozí práce připravit návrh geometrií pro vrstvení směsi. Na těchto navržených geometriích provést CFD simulaci v programu AVL Fire k vyšetření, zda-li dochází k vrstvení směsi. Purpose of this thesis is to study possibilities od charge stratification in spark ignition engine. Create models based on knowledge and do CFD simulation in AVL Fire to prove usability of vreated model geometries.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [452]