Zobrazit minimální záznam

E-bike Range Calculator App



dc.contributor.advisorHrnčíř Jan
dc.contributor.authorKuznetsova Anastasia
dc.date.accessioned2018-01-25T21:36:18Z
dc.date.available2018-01-25T21:36:18Z
dc.date.issued2018-01-09
dc.identifierKOS-695599633005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73955
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro výpočet dojezdu elektrického kola typu pedelek na základě dat získaných od uživatele a informací o terénu. Na základě analýzy existujících řešení byly odvozeny faktory ovlivňující dojezd a vzorec pro jeho výpočet. Problém nalezení dojezdu byl formalizován jako problém nalezení všech nejkratších cest z vybraného uzlu cyklistického grafu vytvořeného z veřejně dostupných geografických dat. K vyřešení problému byl použit modifikovaný Dijkstrův algoritmus. V porovnání s aplikací Bosch eBike range assistant, která posloužila jako referenční, se přesnot naší aplikace liší v průměru o 34,84 %. Pro přesnější analýzu výsledků by bylo potřeba provést testování v terénu, které přesahuje rámec této práce. Přínosem této práce je použitelná mobilní aplikace umožňující rychlý a intuitivní výpočet dojezdu elektrického kola typu pedelek v Praze, Středočeském kraji a centrální části Rakouska.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis was to create a mobile application which would calculate electric bike range of the pedelec type based on data obtained from users and information about the terrain. Factors influencing battery range and formula for its calculation were derived from analysis of existing solutions. The issue of range was formalized as an issue of finding the shortest paths from a given node of a cycling graph sourced from publicly available geographical data. To solve this problem, a modified version of Dijkstra's algorithm was used. Compared to an application called Bosch eBike range assistant, which was used as a reference, the precision of our application differs by 34.84% on average. Terrain testing would be necessary in order to achieve more precise analysis of results. That is beyond the time frame of this thesis. The contribution of this thesis is within creation of a usable mobile application which is capable of fast and intuitive calculation of range of the pedelec electric bike type in Prague, Central Bohemia and the central part of Austria.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectelektrické kolo,e-kolo,pedelek,dojezd elektrického kola,OpenStreetMap,Dijkstrův algoritmuscze
dc.subjectelectric bicycles,e-bike,pedelec,range of an electric bike,OpenStreetMap,Dijkstra's algorithmeng
dc.titleAplikace pro zobrazení dojezdu elektrokolacze
dc.titleE-bike Range Calculator Appeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeČernoch Radomír
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam