Zobrazit minimální záznam

Reconstruction of the Railway Station Bakov nad Jizerou



dc.contributor.advisorTrešl Ondřej
dc.contributor.authorKrejčí Jan
dc.date.accessioned2017-11-09T10:47:32Z
dc.date.available2017-11-09T10:47:32Z
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifierKOS-593779822305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73166
dc.description.abstractBakalářská práce řeší návrh rekonstrukce železniční stanice Bakov nad Jizerou. Práce sleduje 2 hlavní cíle, a to zrychlení průjezdu stanicí (vyšší rychlosti) a vytvoření nástupní hrany pro snazší přestup (vzhledem k současnému a hlavně následujícímu grafikonu vlakové dopravy jde nejčastěji o přestup ve směru Turnov - Česká Lípa a opačně). Autor vypracoval 2 varianty, a to levnější variantu úspornou, která má za cíl minimalizovat náklady využitím stávajícího tělesa s minimálním zvětšením záboru, a variantu velkorysou, u které není nezbytné respektovat stávající těleso dráhy. Na závěr pak práce autor vybírá vhodnější variantu. Tato práce je řešena ve spolupráci s organizací KORID LK.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the concept of the reconstruction of the railway station Bakov nad Jizerou. The thesis purposes two main objectives: forcing the passage through the station (higher speeds) and creation of start-up edge for easier transfer (due to the current and mainly following train traffic diagram it is the most often a change in the direction Turnov - Česká Lípa and back). The author worked out 2 variants, a cheaper one, which is the economical alternative, that allows to minimize costs by using the existing field with minimal entrainment, and a generous variant, that does not necessarily have to respect the existing track body. In conclusion, the author chooses a more suitable option. This work is dealt with in the cooperation with KORID LK.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectželezniční stanice Bakov nad Jizerou,železniční svršek,směrové vedení,kolejové zhlaví železniční stanice,výhybka,kolejnice,nástupištěcze
dc.subjectthe railway station Bakov nad Jizerou,railway surface,directional guidance,development of switches in the railway station,railroad switch,rail,platformeng
dc.titleRekonstrukce žst. Bakov nad Jizeroucze
dc.titleReconstruction of the Railway Station Bakov nad Jizeroueng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-09-14
dc.contributor.refereeVaněk Martin
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam