Zobrazují se záznamy 101-120 z 167

    • Návrh strategie využití zelených střech ve městě Říčany 

      Autor: Filip Klepal; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Diplomová práce se zabývá návrhem strategie využití zelených střech na území města Říčany. Cílem je seznámit s problematikou konceptu zelených střech, provést analýzu současného stavu a navrhnout vhodná opatření, včetně ...
    • Strategický plán neziskové organizace 

      Autor: Tereza Vytlačilová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
      Cílem této práce je zpracování strategického plánu pro vybranou neziskovou organizaci. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky o neziskovém sektoru v České republice a také proces strategického plánování. Na ...
    • Podnikatelský plán volnočasového centra Move It! 

      Autor: Michaela Nováková; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Tato bakalářská práce obsahuje základní poznatky a informace k vytvoření podnikatelského plánu, které jsou následně aplikované v praktické části. Cílem této bakalářské práce je vypracování plánu na založení volnočasového ...
    • Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

      Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
    • Budování značky s důrazem na sociální sítě 

      Autor: Štěpán Vilímek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ...
    • Dopady rozvoje elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost 

      Autor: Aida Ussenova; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Steiner Leo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)
      Bakalářská práce zkoumá problematiku dopadů elektromobility na sociální, ekonomickou a environmentální udržitelnost. Hodnotí současný stav automobilového průmyslu se zaměřením na Evropskou unii, predikuje jeho budoucí vývoj ...
    • Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení 

      Autor: Kamila Merad; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
    • Projektové řešení expanze vybrané společnosti 

      Autor: Dominik Batěk; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Cílem této práce je vypracovat projektový plán na vytvoření pneuservisu pro vybranou firmu, působící v automobilovém průmyslu, který může sloužit jako podklad při expanzi. Konkrétně se projektový plán bude týkat analýzy ...
    • Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu 

      Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
    • Podnikatelský plán na založení podniku 

      Autor: Jana Trojanová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán pro nově vznikající projekční kancelář, která bude působit v oboru dopravních staveb. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá popisem ...
    • Strategický plán rozvoje obce Nučice 

      Autor: Lucie Vavrušková; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Hlavním cílem diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje obce Nučice. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako jsou obec, suburbanizace, region a zabývá ...
    • Projekt přestavby kanceláří v mezinárodní společnosti a její propojení se spokojeností zaměstnanců 

      Autor: Evgeniia Baliasnikova; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat projektový plán přestavby kanceláři a poskytnout podniku aktuální informace pro efektivní řízení spokojenosti zaměstnanců na základě pracovního prostředí, zejména v případě ...
    • Nastavení evaluace vědecko-výzkumného projektu 

      Autor: Daniela Horáková; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na nastavení evaluace vědecko-výzkumného projektu, který se v době zpracování této diplomové práce nachází ve fázi ukončení prvního roku ze čtyř. Teoretická část je složena ze šesti hlavních ...
    • Marketingová podpora internetového obchodu 

      Autor: Kristýna Slepičková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ...
    • Podnikatelský plán na založení restaurace 

      Autor: Anna Langerová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Zralý Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Tato diplomová práce si klade za cíl poskytnout majiteli restaurace ucelený plán, který využije při založení jeho podniku. Dále také evaluuje situaci po šesti měsících provozu s poskytnutím návrhu na další kroky do budoucna. ...
    • Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve 

      Autor: Patrícia Kalatová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce ...
    • Vliv ekonomických zájmů na rozvoj území - Zličín, Praha 5 

      Autor: Barbora Křápková; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá rozvojem území ve Zličíně. Hlavním cílem je analyzovat ekonomické zájmy různých stakeholderů, které formovaly území Zličína za posledních 30 let, jejich vzájemná provázanost a vliv na aktuální ...
    • Škálování (velikostní srovnání) měst v České republice podle vybraných sociálních a ekonomických ukazatelů 

      Autor: Zuzana Havlíčková; Vedoucí práce: Hudeček Tomáš; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Tato práce se zabývá velikostním škálováním měst a obcí v České republice. Cílem práce je provést srovnávací analýzu podle 10 vybraných ukazatelů. V úvodu je popsáno administrativní dělení České republiky. V praktické části ...
    • SEO analýza a optimalizace webové stránky 

      Autor: Marek Vondrák; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
      Diplomová práce se věnuje problematice online marketingu, konkrétněji optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače. Cílem práce je návrh a optimalizace webové stránky, a to vše za účelem vyšší návštěvnosti ...
    • Design jako inovační nástroj rozvoje strategií Průmyslu 4.0 České republiky 

      Autor: Barbora Dočkalová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Práce se zabývá Průmyslem 4.0 a možností využití designu jako inovačního nástro-je v oblasti jeho rozvoje. Uvedené fenomény jsou sledovány na území České re-publiky. V teoretické části se práce zabývá porovnáváním trendů ...