Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti), Innovative Marketing Tools for Selected Sports (Case Study, Feasibility Study)
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ...
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu, Marketing Communication: An Advertising Analysis
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
Marketingová podpora internetového obchodu, Marketing support of e-shop
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ...