Prohlížení oddělení veřejné správy a regionálních studií dle předmětu "marketing communication"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Analýza systému komunikace v neziskové organizaci
; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Pondělíček Michael
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Tato bakalářská práce se zabývá jednou z dílčích částí systému komunikace v neziskové organizaci, a to komunikací se zákazníky. Zvolenou neziskovou organizací je Hudební divadlo v Karlíně. Teoretická část nejprve představuje ... -
Marketingový plán vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...