• Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C 

      Autor: Daniela Brücknerová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ...
    • Strategická analýza vybraného start-up podniku 

      Autor: Martin Jungwirth; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-31)
      Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou vybraného start-upu, konkrétně Prusa Research a.s. Hlavní cílem je provedení strategické analýzy, zhodnocení pozice firmy v aktuálním tržním prostředí a navrhování inovačních ...