Zobrazit minimální záznam

MCTS library for unit movement planning in real-time strategy game StarCraft



dc.contributor.advisorČertický Michal
dc.contributor.authorViazovskyi Mykyta
dc.date.accessioned2017-06-25T15:58:06Z
dc.date.available2017-06-25T15:58:06Z
dc.date.issued2017-06-16
dc.identifierKOS-594049295505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70838
dc.description.abstractExistuje společnost vývojářů umělé inteligence, kteří zkouší své nápady a pilně pracují, aby vytvořili neporazitelného protivníka pro živou strategickou hru Starcraft, což dokázali v Šachách a Go. Tato práce předvádí využití knihovny pro Monte CarloTree Search Considering durations algorytmus, který byl prvně navrhnut Albertem Uriarte a Santagem Ontańon z Drexelské univerzity. Tento algorytmus prokazuje vynikající výsledky v řízení armády v živých strategických hrách. Jako menší náhradu přidáme do knihovny vyhledávání Negamax. Naše využití algorytmu je vypracováno jako statická knihovna S++, která může být připojena k jakémukoli možnému botovi. Instalace je velmi jednoduchá a nenáročná. V průběhu práce vyhodnocujeme algoritmy, porovnáváme je a demonstrujeme jejich využití. Tyto algoritmy jsou založeny a testovány na platformě UAlberta bot.cze
dc.description.abstractThere is a live community of AI developers that are trying their ideas and putting effort to create an unbeatable rival for real-time strategy game Starcraft, as it was done with Chess and Go. This work presents an implementation of the library for the Monte Carlo Tree Search Considering Durations algorithm, that was recently proposed by Alberto Uriarte and Santiago Onta~n´on from Drexel University. It appears to bring outstanding results in real-time strategy army control. As a smaller substitute, we add a Negamax search to the library. Our implementation of the algorithms is designed as a static C++ library, which could be easily plugged in-to any possible bot. The setup is simple and intuitive. During the course of the work we evaluate the algorithms, compare them and demonstrate their usage. The algorithms are based and tested on UAlberta bot framework.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMCTSCD knihovna, Starcraft, strategie v reálném čase, prohledávání stavového prostoru, umělá inteligence videohercze
dc.subjectMCTSCD library, Starcraft, real-time strategy, state space search, video game AI.eng
dc.titleMCTS knihovna pro plánování pohybu jednotek v real-time strategické hře StarCraftcze
dc.titleMCTS library for unit movement planning in real-time strategy game StarCrafteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-06-21
dc.contributor.refereeTrávníček Jan
theses.degree.disciplineWeb and Software Engineeringcze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformaticscze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam