Praktická implementace gamifikace Scrumu
Practical Implementation of Gamification for Scrum
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Koliba Martin
Supervisor
Pavlíčková Petra
Opponent
Špaček Petr
Field of study
Informační systémy a managementStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Záměr této práce je prozkoumat použití gamifikace v rámci frameworku Scrum, shromáždit informace o gamifikaci a zmapovat existující řešení gamifikace pro Scrum. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu gamifikačního systém pro Scrum, navrhnout proces implementace a odhadnout potřebný čas a zdroje pro provedení. Výsledky práce jsou následující: seznamy obchodních cílů a cílového chování, které lze řešit gamifikací, návrh gamifikačního systému, návrh postupu implementace a odhad zdrojů a času potřebných pro realizaci projektu. The aim of this thesis is to investigate the usage of gamification in the Scrum framework, collect information about gamification and map existing solutions of gamification for Scrum. The main goal of the thesis is to design a gamification system for Scrum, suggest a procedure of implementation of the system and estimate time and resources needed for doing so. The results of the thesis are following: wide lists of business objectives and target behaviours which can be addressed with gamification, description of the design of the gamified system, the procedure of its implementation and the estimation of resources and time needed for realisation of the project.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]