Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Ekonomické aspekty využití mystery shoppingu, Economic Aspects of Using Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
Tato práce pojednává o využití mystery shoppingu jako nástroji marketingového vý-zkumu trhu. Zaměřuje se na finanční náklady a časovou náročnost provedení mystery shoppingu v porovnání s jinými metodami výzkumu trhu. Odpověď ...
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pro FK Ústí nad Labem, Design and Evaluation of a Marketing Campaign for FK Ústí nad Labem
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro akciovou společnost FK Ústí nad Labem. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části bakalářská práce popisuje sportovní marketing, marketingový ...