Prohlížení oddělení ekonomických studií dle předmětu "gaming"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Prognóza vývoje esportu
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s videoherním trhem, přesněji esportem. V první části práce uvede čtenáře do historie videoher, kde vznikla první hra, jak se jmenovala a jak byla náročná pro tehdejší ... -
Prognóza vývoje esportu
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-03)Diplomová práce se zabývá odvětvím esportu a jeho provázaností s kryptoměnami. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o historickém kontextu obou odvětví, analyzovat současný stav a vytvořit krátkodobou prognózu dalšího ... -
Prognóza vývoje esportu ve vybraných teritoriích
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Macák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a prognózu vývoje trhu elektronického sportu (esportu) ve čtyřech klíčových teritoriích – Číně, USA, Evropě a zbytku světa. Práce identifikuje hlavní faktory ovlivňující trh ...