• Analýza marketingu vybraných automobilových firem 

      Autor: Natálie Siranová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Automobilový průmysl stejně jako i jiná odvětví musí reagovat na změny, které se sebou přináší doba plná technologií chytrých telefonů a internetu. Automobilky se snaží oslovovat zákazníky pomocí digitální komunikace. ...
    • Analýza odvětví producentů osobních automobilů v střední Evropě s ohledem na dopady koronavirové krize 

      Autor: Matouš Mařík; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Indráková Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá dopady koronavirové krize na automobilový průmysl ve střední Evropě. V první části definuji automobilový průmysl, jeho geografické rozložení a vývoj z období před druhou světovou válkou až do ...
    • Možnosti společnosti ŠKODA AUTO na vietnamském trhu 

      Autor: Thi Bao Han Thach; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-01)
      Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu příležitostí spojených se vstupem Škoda Auto na vietnamský trh. Cílem práce je poskytnout komplexní pohled na příležitosti a výzvy vstupu Škoda Auto na vietnamský trh a identifikovat ...
    • Potenciál Škoda Auto a. s. na indickém trhu 

      Autor: Tatiana Polishchuk; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce analyzuje potenciál společnosti Škoda Auto a.s. pro rozvoj příležitostí na indickém trhu. Indický automobilový trh je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících trhů na světě, který nabízí automobilovým ...
    • Potenciál Škoda Auto a. s. na vietnamském trhu 

      Autor: Tomáš Zajíc; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Bakalářská práce se věnuje analýze potenciálu expanze společnosti Škoda Auto a.s. na vietnamský trh. Cílem práce je posoudit příležitosti a rizika spojená se vstupem na tento rychle se rozvíjející trh a identifikovat ...