• Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence 

      Autor: Jáchym Šebl; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Maga Dušan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ...
    • Tvorba chatovacího robota ve zvoleném podniku 

      Autor: Milan Mejzr; Vedoucí práce: Zralý Martin; Oponent práce: Hornych Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Předmětem této diplomové práce je tvorba chatovacího robota, který umožňuje rychlejší, levnější a pohodlnější komunikaci se zákazníky. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, kde se v prvních třech kapitolách věnuji definici ...
    • Umělá inteligence ve zdravotnictví 

      Autor: Dalibor Čápek; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zdvořák Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Diplomová práce se věnuje využití umělé inteligence ve zdravotnictví. Pojem umělá inteligence se objevuje stále více v souvislosti s dopady na různá odvětví. Cílem práce je zaměřit se na vývoj umělé inteligence ve zdravotnictví ...