Zobrazit minimální záznam

Design and implementation of backend for the game Backgammon



dc.contributor.advisorDolejš Jan
dc.contributor.authorLipert Václav
dc.date.accessioned2016-10-17T08:40:08Z
dc.date.available2016-10-17T08:40:08Z
dc.date.issued2016-05-17
dc.identifierKOS-587865405405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66207
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací backendového systému pro hru Backgammon pro firmu BGLab. Analýza je tvořena na základě požadavků definovaných zástupci firmy BGLab. Cílem je navrhnout a implementovat datový model, herní logiku a síťovou komunikaci s klientskou aplikací. Pro provoz serverů je využito cloudového řešení Azure, které zajišťuje i provoz databáze. Další technologie, kterých je v řešení využito, jsou Java, Hibernate, SmartFox server, MS SQL. Unikátnost řešení je v možnosti provozování klientské aplikace na všech nejrozšířenějších desktopových a mobilních platformách. Dále je kladen důraz na vysokou úroveň zabezpečení a spolehlivost komunikace mezi klientskou aplikací a serverovou částí. Součástí příloh této práce jsou kompletní zdrojové kódy a DDL skripty řešení.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with analysis, design and implementation backend system of the Backgammon game for the BGLab company. The analysis is based on the requirements defined by the BGLab representatives. The goal is to design and implement a data model, game logic and network communication with client application. Azure is used as a platform for running servers and it is also used for running the database. Another technologies, which are used in the solutions, are Java, Hibernate, SmartFox server, MS SQL. The uniqueness of the solution is the possibility of running the client application on all major desktop and mobile platforms. Furthermore, the emphasis is on a high level of security and reliability of communication between the client application and server components. The appendixes of this work contains complete source code and DDL scripts of the solution.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectBackend, analýza, návrh, implementace, online hra, Backgammon, Java, MS SQL, cloudcze
dc.subjectBackend, analysis, design, implementation, online game, Backgammon, Java, MS SQL, cloudeng
dc.titleNávrh a implementace backendu pro hru Backgammoncze
dc.titleDesign and implementation of backend for the game Backgammoneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-28
dc.contributor.refereeMlejnek Jiří
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam