Zobrazit minimální záznam

Web Portals Analysis for Marketing Strategies



dc.contributor.advisorBuchtela David
dc.contributor.authorKopecká Eva
dc.date.accessioned2016-10-17T08:39:52Z
dc.date.available2016-10-17T08:39:52Z
dc.date.issued2016-05-17
dc.identifierKOS-587865384405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66200
dc.description.abstractTato práce se zabývá měřením aktivit klientů na webových portálech společnosti Trask solutions a.s. Nejdříve jsou uvedeny různé možnosti měření aktivit. Poté pomocí těchto metrik pro měření aktivit klientů jsou zpracována a analyzována data, která odhalují nedostatky měřených portálů. Po zhodnocení naměřených dat jsou navržena možná řešení. Tyto návrhy optimalizace jsou implementovány na reálných portálech. Závěrem jsou sledovány a zhodnoceny dopady navržených řešení. Na základě nově naměřených údajů lze pozorovat, jak optimalizace může zvýšit atraktivitu webu.cze
dc.description.abstractThis Bachelor thesis deals with measuring client activities on web portals maintained by Trask solutions a.s. First the different ways of measuring client activities are listed. Afterwards, with the use of these metrics, data are processed and analyzed, revealing weak spots of monitored portals. Using this knowledge, the optimization plans are suggested. These solutions are implemented into portals. In conclusion the impacts of the designed solutions are monitored and valorised. Based on these newly measured data it's possible to observe how optimization can enhance the attractiveness of a website.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectanalýza webových portálů, marketingové strategie, metriky pro měření aktivit klientů, chování webových portálů, optimalizace webu, navržení hypotéz, Trask solutions a.s.cze
dc.subjectweb portals analysis, marketing strategies, metrics for measuring client activities, behaviour of web portals, website optimization, propose hypotheses, Trask solutions a.s.eng
dc.titleAnalýza webových portálů pro marketingové strategiecze
dc.titleWeb Portals Analysis for Marketing Strategieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-27
dc.contributor.refereeHnízdil Petr
theses.degree.disciplineInformační systémy a managementcze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam