Návrh zkušební stolice pro měření impedance brzdového obložení
Design of the Brake Pad Impedance Test Rig
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Schovánek Vojtěch
Vedoucí práce
Vašíček Michal
Oponent práce
Oesterreicher Jan
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2016-09-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je zaměřena na vývoj stolice pro měření mechanické impedance brzdového obložení. Jedná se především o studii proveditelnosti a porovnání odlišných přístupů. Rozbor požadavků na stolici je doplněn o stručnou rešerši, následuje popis konceptů a rozhodnutí o konečném přístupu. Práce je zakončena MKP simulací kontaktního tlaku a modální analýzou celé stolice. Diploma thesis is focused on development of brake pad mechanical impedance test rig. This is mainly feasibility study and different approaches comparison. Demands analysis is complemented by brief state of the art, followed by concepts description and final approach decision. Thesis is finished by FEM simulation of contact pressure and modal analysis of the whole rig.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [452]