Vliv zklidňovacích prků na spotřebu paliva a emise
The effect of traffic harmonization on fuel consumption and emissions
dc.contributor.advisor | First Jiří | |
dc.contributor.author | Morávek Martin | |
dc.date.accessioned | 2016-10-17T08:35:15Z | |
dc.date.available | 2016-10-17T08:35:15Z | |
dc.date.issued | 2016-08-25 | |
dc.identifier | KOS-587864944305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/66097 | |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce ?Vliv zklidňovacích prvků na spotřebu paliva a emise? je analýza problémů, které přináší neplynulá jízda, způsobená výrazným snížením rychlosti. Teoretická část se zabývá popisem jednotlivých prvků zklidňování dopravy, dále rozborem jednotlivých druhů emisí a energií. V praktické části byl proveden experiment, který poukazuje na rozdíly plynulé a neplynulé jízdy vozidla. | cze |
dc.description.abstract | The subjekt of the bachelor thesis ?The effect of trafic harmonization on fuel consumption and emissions? is to analyze issues caused by driving at an inconstant speed due to significant speed reduction. The theoretical part describes individual decelerating elements, analysis of emissions and energy. In the practical part an experiment was made in order to point out diference between driving at a constant and inconstant speed. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | cze |
dc.subject | Zklidňování dopravy, emise, spotřeba paliva, příčný práh | cze |
dc.subject | Traffic calming, emission, fuel consumption, speed humps | eng |
dc.title | Vliv zklidňovacích prků na spotřebu paliva a emise | cze |
dc.title | The effect of traffic harmonization on fuel consumption and emissions | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2016-09-15 | |
dc.contributor.referee | Hönig Martin | |
theses.degree.discipline | Dopravní systémy a technika | cze |
theses.degree.grantor | ústav dopravních prostředků | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |