Vliv zklidňovacích prků na spotřebu paliva a emise
The effect of traffic harmonization on fuel consumption and emissions
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Morávek Martin
Supervisor
First Jiří
Opponent
Hönig Martin
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních prostředkůDefended
2016-09-15Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce ?Vliv zklidňovacích prvků na spotřebu paliva a emise? je analýza problémů, které přináší neplynulá jízda, způsobená výrazným snížením rychlosti. Teoretická část se zabývá popisem jednotlivých prvků zklidňování dopravy, dále rozborem jednotlivých druhů emisí a energií. V praktické části byl proveden experiment, který poukazuje na rozdíly plynulé a neplynulé jízdy vozidla. The subjekt of the bachelor thesis ?The effect of trafic harmonization on fuel consumption and emissions? is to analyze issues caused by driving at an inconstant speed due to significant speed reduction. The theoretical part describes individual decelerating elements, analysis of emissions and energy. In the practical part an experiment was made in order to point out diference between driving at a constant and inconstant speed.