Analýza vhodných business modelů pro vývojáře mobilních aplikací
Analysis of Convenient Business Models for Mobile Apps Developers
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Chvostaľ Jozef
Vedoucí práce
Vozárová Pavla
Oponent práce
Půlpitel Martin
Studijní obor
Informační systémy a managementStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
18102Obhájeno
2016-06-21Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Táto práca sa zaoberá analýzou dostupných business modelov pri predaji mobilných aplikácií v obchodoch s aplikáciami. Prvá časť popisuje trh s mobilnými aplikáciami. Druhou časťou je analýza jednotlivých modelov, ktorá pokračuje prípadovými štúdiami úspešných aplikácií a odhadom časových kriviek výnosov pri predaji aplikácií. V poslednej časti sú na základe predchádzajúcich častí vyslovené doporučenia pre firmu spúšťajúcu vývoj a predaj mobilných aplikácií. This thesis analyzes the available business models for selling mobile applications in mobile app stores. The first part describes the mobile application market. The second part is an analysis of each model, which continues with case studies of successful applications and the estimations of time evolution of revenues when selling the mobile application. The last part discusses the recommendations for the company starting the mobile application development based on previous parts of this thesis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]