Management kvality při pronájmu vozidel
Quality Management at the Rent of Means of Transportation
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Šebánek Michal
Vedoucí práce
Faifrová Veronika
Oponent práce
Pánek Pavel
Studijní obor
Logistika, technologie a management dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
16117Obhájeno
2016-01-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce s názvem "Management kvality při pronájmu vozidla" je analyzovat možnosti využití managementu kvality v rámci zlepšení služeb poskytované ČEZ Korporátními službami s.r.o. pro své zákazníky, kteří si od uvedené společnosti pronajali vozidlo. Nastavení nových vnitřních bodů kvality a analyzování navržených procesů v rámci uvedené služby. The aim of the thesis with the title "Quality Management at the Rent of Means of Transportation" is to analyze the possibilities of quality management in order to improve ČEZ Korporátní služby s.r.o. customer service to customers who have rented a vehicle from the company. Setting up new points of internal quality and analysis of proposed processes within those services.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]