Maximalizace efektu rekuperačního brzdění
Maximization of Regenerative Braking Effectivity
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Lednický Denis
Vedoucí práce
Opava Jaroslav
Oponent práce
Šimek Václav
Studijní obor
Management a ekonomika dopravy a telekomunikacíStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2015-01-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce navazuje na předchozí bakalářskou práci z roku 2010 viz [ 1 ], která se zabývala rekuperačním spádovým brzděním. Rozšiřuje analýzu o možnost využití rekuperačního brzdění zastavovacího na elektrizovaných tratích v ČR. Analyzuje elektrizované tratě z hlediska rychlostí, polohy zastávek a sklonových poměrů. Stanovuje celkové množství a složky rekuperované energie vybraných osobních zastávkových vlaků při zastavení. Navrhuje legislativní a technická řešení směřující k dalšímu snížení energetických spotřeb v důsledku rekuperačního brzdění. This diploma work builds on previous bachelor work from 2010 viz [ 1 ] that was about regenerative braking on slope. Extends the analyses on use of regenerative braking, when stopping on electrified railways in Czech republic. Analyses electrified railways in term of velocity, position of stations and slant rates. Establishes total offered amount of energy and its parts of selected trains and units. Suggests legislative and technical solutions designed to further reduce of energy consumption due to regenerative braking.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]