Návrh koncepce rozmístění kontaktních míst Pražské integrované dopravy
Policy for Placement of Prague Integrated Transport (PIT) Infocentres
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Zvěřina Karel
Vedoucí práce
Novotný Ivo
Oponent práce
Skolilová Petra
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2015-06-30Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem je na základě analýzy prodeje časových jízdenek od společnosti DPP, rozborem návštěvnosti informačních středisek a vyhodnocením ankety zhodnotit stávající možnosti kontaktních míst v síti PID, zjistit preference cestujících a vytvořit návrh úprav v oblasti informování na základě získaných faktů o veškerých kontaktních přepážkách.
Práce je rozdělena do třech částí. V první části charakterizuje současný stav, seznamuje s problematikou informování a zákaznického servisu, detailně analyzuje stávající nabídku služeb a podobu informačních míst. Druhá část obsahuje popisnou statistiku a kontingenční tabulky, podrobně se zabývá vyhodnocením anketních dotazníků, čímž jsou nastíněny výsledky získaných dat. V třetí části je popsán návrh úprav podoby přepážek, pokrytí území, zákaznických služeb na základě zpracování analýzy a vlastního pozorování. Dále přibližuje důraznější integraci a sjednocení kontaktních míst se systémem PID. Závěr je věnován zhodnocení odhalených faktů, stručnému popisu získaných výsledků a čeho bylo v celé práci dosaženo. The main task is to assess the actual possibilities of PIT contact points, to determine the preference of passengers and to create modifications of information service. This topic is based on an analysis of ticket and passes sale, on an analysis of information centers and on survey evaluation.
The diplom thesis is divided into three parts. The first part describes the actual situation, the issue of information and customer service, detailed analysis of the existing services and the shape information points. The second part contains descriptive statistics and cross tables, deals with the detail evaluation of survey questionnaires, which characterize the results of the acquired data. The third part describes a proposal for modify the form of counters, area coverage, customer services, based on the processing analysis and personal observations.
Conclusion of this work is devoted to the evaluation of revealed facts and describe results.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]