Zobrazit minimální záznam

Operational comparison of passenger trains in dependent and independent traction



dc.contributor.advisorJanoš Vít
dc.contributor.authorHába Ondřej
dc.date.accessioned2016-05-13T09:49:32Z
dc.date.available2016-05-13T09:49:32Z
dc.date.issued2015-11-30
dc.identifierKOS-587864618105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64026
dc.description.abstractTato práce se zabývá provozním porovnáním regionálních vlaků závislé a nezávislé trakce v České republice. Za tímto účelem je provedena analýza všech tratí v České republice z hlediska nasazení vlaků nezávislé trakce na elektrizovaných tratích. Přitom jsou zkoumány rozdíly v délkách jízdních dob a vykonané trakční práci na vybrané trati pro různé typy drážních vozidel. Hlavní cílem práce je formulovat doporučení pro výběr vozidel v závislosti na požadovaných provozních ukazatelích a budoucí intenzitě provozu. Poslední část práce se věnuje vývoji cen energie pro vlaky závislé i nezávislé trakci, kdy rovněž zkoumá vliv cen energetických komodit na výsledné provozní náklady regionálních vlaků.cze
dc.description.abstractThe following thesis presents operational comparison of regional trains equipped with both dependent and independent traction in the Czech Republic. All railway tracks in the Czech Republic had been analyzed with respect to operation of trains with independent traction on the electrified tracks in order to achieve this goal. The running time and traction work differences for varied types of trains on a dedicated track had been also examined. The main goal of the thesis is to define recommendations for vehicle selection based on the required operational indicators and the future traffic intensity. The last part of the thesis is dedicated to energy price development for trains equipped with dependent and independent traction. The influence of prices of energetic commodities on the final operational costs is also incorporated.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectŽeleznice, ekonomika, provozní porovnání, analýza bodu zvratu, osobní vlak, trakcecze
dc.subjectRailway, economics, operational comparison, break even point analysis, passenger train, tractioneng
dc.titleProvozní porovnání vozby osobních vlaků v závislé a nezávislé trakcicze
dc.titleOperational comparison of passenger trains in dependent and independent tractioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-01-14
dc.contributor.refereeŠtudlar Ivan
theses.degree.disciplineLogistika, technologie a management dopravycze
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam