Zobrazit minimální záznam

Data for Information Systems in Prague Integrated Transport



dc.contributor.advisorŠimůnek Jan
dc.contributor.authorHrdina Lukáš
dc.date.accessioned2016-05-13T09:48:33Z
dc.date.available2016-05-13T09:48:33Z
dc.date.issued2015-11-29
dc.identifierKOS-587864438405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63986
dc.description.abstractV současnosti je on-line sledování vozidel veřejné dopravy běžnou záležitostí. Základní metody stanování okamžitého zpoždění autobusů, kterých se přitom využívá, nedokáží reagovat na vývoj okolní dopravy. Autobusové spoje, než vjedou do kolony, vykazují na zastávkách za kolonou nerealisticky nízká zpoždění. V této práci chci představit matematický model, který by dokázal stanovit zpoždění autobusů na základě dojezdové doby na komunikaci, po které se bude pohybovat. Dále chci ukázat, jak lze z časoprostorových diagramů zpoždění autobusových linek odhalit nepřesnosti v chronometráži. Využití těchto metod může přispět ke zvýšení kvality veřejné dopravy.cze
dc.description.abstractOn-line monitoring of public transport vehicles is common nowadays. Basic methods are used to determine the instant value of bus delays. These methods poorly cope with changes of traffic parameters, particularly congestions. Buses which are about to run into a congestion will have unrealistically small values of delay indicated on stops located further behind the congestion. In my thesis I will present a mathematical model that can predict future delays of buses based on vehicle travel time. I also want to present a method of evaluating the correctness of travel time between stops. Application of these methods may improve the quality of public transport.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectveřejná doprava, informační systémy, Pražská integrovaná doprava, zpožděnícze
dc.subjectpublic transport, information systems, Prague integrated transport, delayseng
dc.titleData pro informační systémy v Pražské integrované dopravěcze
dc.titleData for Information Systems in Prague Integrated Transporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-01-13
dc.contributor.refereeKadavý Oldřich
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravní telematikycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam