Zobrazit minimální záznam

Proposal for Design of 4-Cylinder Compression-Ignition Engine



dc.contributor.advisorMikulec Antonín
dc.contributor.authorUrban Jaroslav
dc.date.accessioned2016-05-13T08:24:35Z
dc.date.available2016-05-13T08:24:35Z
dc.date.issued2015-06-17
dc.identifierKOS-587864303805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63542
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je navrhnout základní konstrukční návrh 4-válcového 4-dobého vznětového motoru s ventilovým rozvodem typu DOHC se 4 ventily. Model motoru je závislý na vrtání válce a omezen obsahem od 1700 do 2100 cm3. Byly zvoleny a vypočítány nezbytné parametry, které jsou zaneseny a přepočítávány v tabulkovém procesoru. Ten je napojený na parametrické 3D díly motoru. Z hlediska konstrukčního uspořádání byly vymodelovány všechny nezbytné součásti a složeny do výsledné sestavy motoru. Dále je provedena základní pevnostní analýza pístního čepu metodou konečných prvků.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to design a four-cylinder four-stroke diesel engine with a DOHC valve train type and with four valves. The engine model is dependent on a size of a cylinder bore and has a limited volume ranging from 1700 to 2100 m3. Necessary parameters have been selected and calculated, which are then recorded and recalculated in a spreadsheet, which is connected to parametric 3D engine components. As for the structural design, all necessary parts have been modeled and finally assembled. A basic strength analysis of a piston pin is based on the finite element method.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectVznětový motor, rozvod DOHC, klikový mechanismus, blok motoru, hlava válců, parametrizace, pístní čepcze
dc.subjectDiesel engine, valve train DOHC, crank mechanism, engine block, cylinder head, parameterization, piston pineng
dc.titleNávrh na konstrukci 4-válcového vznětového motorucze
dc.titleProposal for Design of 4-Cylinder Compression-Ignition Engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-08-24
dc.contributor.refereeMiklánek Ĺubomír
theses.degree.disciplineKonstruování podporované počítačemcze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam