Zkušební stanoviště pro emisní testy malých čtyřdobých spalovacích motorů
Test Bed for Emission Tests of Small Four Stroke Combustion Engines
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Čeloud Patrik
Vedoucí práce
Vávra Jiří
Oponent práce
Bortel Ivan
Studijní obor
Konstruování podporované počítačemStudijní program
StrojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2015-08-24Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem bakalářská práce je navržení stanoviště pro malé spalovací motory se svislou osou. Část práce je zaměřena na návrh stanoviště a konstrukční řešení upínání spalovacího motoru. Další část se zabývá navržením jednotlivých komponentu pro něj. V závěrečné části je vytvořen jednoduchý program na výpočet vlastních frekvencí, kde zkoumáme vliv tuhosti spojek na vlastními frekvencemi tohoto stanoviště. Content of this thesis is to design a habitat for small combustion engines with the vertical axis. Part of the work is focused on the design and construction of habitat clamping combustion engine. Another section deals with designing each component to it. The final part is proposing a simple program for calculating the natural frequencies which examines the influence of stiffness of joints in the natural frequencies of the station.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]