Zobrazit minimální záznam

Optimization of Engine Cooling System for Spark Ignited Engine EA111 1,2TSI from the Point of View of CO2 Production



dc.contributor.advisorDoleček Vít
dc.contributor.authorNovák Marcel
dc.date.accessioned2016-05-13T08:19:28Z
dc.date.available2016-05-13T08:19:28Z
dc.date.issued2015-07-03
dc.identifierKOS-532798205705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63279
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá optimalizací chladicího okruhu čtyřválcového motoru z hlediska produkce emisí CO2. V práci je uveden stručný přehled legislativních požadavků, který souvisí s danou problematikou. Je popsán vývoj chladícího okruhu a popis jednotlivých komponent. Na základě simulací jsou zhodnoceny možnosti snížení produkce emisí CO2. Cílem je přenést opatření z výsledků simulací, provést měření v cyklu NEDC a zhodnotit příspěvek jednotlivých opatření. Práce by měla poskytnout návod pro tvorbu numerického simulačního modelu chladicího okruhu v programu GT-COOL.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with the optimization of the cooling circle four-cylinder engine from viewpoint of production of CO2 emission. In the thesis is stating of summary of the legislative requirements, which relates problems. It describes development of the cooling circuit and description of each component. On the basis of the simulations are evaluation possibility for the reduction of production of CO2 emission. The aim is to transfer the actions from the simulation results, perform the measurements in NEDC cycle and evaluate the contribution of individual measures. The thesis should provide instructions for creating a numerical simulation model of the cooling circuit in the GT-Cool program.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectOptimalizace, chladicí okruh, emise CO2, simulace, GT-COOL, NEDC.cze
dc.subjectOptimalization, cooling system, emission CO2, simulation, GT-COOL, NEDC.eng
dc.titleOptimalizace chladícího okruhu čtyřválcového zážehového motoru EA111 1,2TSI z hlediska produkce emisí CO2cze
dc.titleOptimization of Engine Cooling System for Spark Ignited Engine EA111 1,2TSI from the Point of View of CO2 Productioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-08-25
dc.contributor.refereeNovotný Jan
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam