Analýza využití CRM systému při prodeji nových vozů
Analysis of CRM System Application in New Car Retail
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kapitán Tomáš
Vedoucí práce
Buchtela David
Oponent práce
Vynikarová Dana
Studijní obor
Informační systémy a managementStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2015-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá možností využití systémů napomáhajících řízení vztahů se zákazníky (CRM) při prodeji nových automobilů. V současnosti je v tomto odvětví velmi obtížné vyhledávat nové zákazníky a pro všechny zde působící firmy je důležité udržet si stávající klientelu.
Nejprve je vysvětlen pojem CRM, následně je vysvětlena situace na českém trhu s novými osobními vozy. Poté je celá problematika představena na případové studii nasazení CRM řešení ve firmě FAIR AUTOTOP, s.r.o. prodávající automobily značky Peugeot.
V úvodu studie je nejprve představena firma FAIR AUTOTOP, s.r.o., poté jsou popsány jednotlivé procesy marketingu, prodeje a poprodejních služeb. Následně jsou zdokumentovány používané systémy a všechny požadavky kladené na hledané CRM řešení. V závěru celé studie je navrženo řešení nalezených problémů a požadavků.
Poslední část celé práce je zaměřena na data poskytovaná ministerstvem dopravy České republiky a jejich možnost využití prodejci nových automobilů. This bachelor's thesis is about how to use systems that can help with customer relationship management (CRM) in the sales of new cars. Today it is very difficult to find new customers and for every car dealer is important to keep their clientele.
As the first CRM is explained, afterwards the situation with new personal cars on the Czech market is described. Then, the whole issue is introduced with specific examples by putting a CRM solution in the company FAIR AUTOTOP, s.r.o. which sells brand Peugeot cars.
In the beginning of the example, the company FAIR AUTOTOP, s.r.o. is presented, next the individual marketing trial, stage of sales and after-sales services are described. Afterwards, all systems and requirements used for finding the solution to CRM are documented. In closing, there are suggestions of solutions for problems and requirements that were found.
The last part of the whole thesis focuses on data provided by the Ministry of Transport of the Czech Republic and possibility of their usage by car dealers.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]