Animovaný avatar pro výukovou aplikaci Dráček
Animated avatar for education application Dragon
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Podaný Pavel
Supervisor
Chludil Jiří
Opponent
Richtr Radek
Field of study
Web a multimédiaStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíDefended
2016-02-09Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Aplikace Dráček představuje výukový program zaměřený na děti základních škol s poruchami učení. Tato práce se zabývá myšlenkou animovaných průvodců, rozborem jejich hlavních rysů a zkoumáním jejich úspěšnosti za účelem návrhu postavičky vlastní pro použití v nové mobilní verzi této aplikace. Práce uvažuje možnosti ovládání takovýchto pomocníků a problém volby vhodné reakce na příchozí podměty.
Získané informace jsou nakonec použity k návrhu a implementaci aplikace sloužící jako simulátor a grafický konfigurátor chování této postavy. Application Dragon represents an educational software designed to be used by children affected by various learning disorders. The contents of this work discuss the idea of an animated character guide and analyse its strengths and features in order to design a character of its own to be used in a new mobile version of the application. The work examines the ways of controlling such characters and the problem of choosing an ideal reaction based on the application inputs.
The gathered information is then used for designing and implementation of an application to be used for configuration and simulation of the character's behavior.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]