Optimální řízení matematického modelu elektrovozidla
Optimal Control of Mathematical Model of the Electrovehicle
dc.contributor.advisor | Haubert Tomáš | |
dc.contributor.author | Hlinovský Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2015-05-28T12:07:00Z | |
dc.date.available | 2015-05-28T12:07:00Z | |
dc.identifier | KOS-587864826105 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/62095 | |
dc.description.abstract | Cílem závěrečné diplomové práce s názvem Optimální řízení matematického modelu elektrovozidla bylo vytvoření modelu elektrovozidla v prostředí Matlab/Simulink kompatibilního s real-time procesorem dSPACE 1103, který je součástí měřicího dynamometrického stanoviště pro měření elektrických pohonů elektrovozidel a hybridních elektrických vozidel ve VTP Roztoky. Dále byla navržena interface deska s vybranými vhodnými konektory pro komunikaci mezi dSPACE 1103 a měřicím stanovištěm. V poslední části se práce zabývá možností optimalizace průjezdu vybraných jízdních cyklů na základě výškového profilu trati resp. sklonu vozovky. Práce také obsahuje přehled elektrických vozidel vyráběných předními automobilovými výrobci, která jsou momentálně dostupná na trhu. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this master's thesis named Optimal control of Mathematical Model of Electrovehicle was to create a model of electric vehicle in Matlab/Simulink environment compatible with real-time processor dSPACE 1103 which is a part of the dynamometric test-bench for measurements of the electric drives of electric vehicles and hybrid electric vehicles in VTP Roztoky. Further an interface board with selected connectors for communication between the dSPACE 1103 and the test-bench was designed. In the last part he thesis deals with the possibilities of an optimization of driving through a selected driving cycles based on the height profile of the track respectively the slope of the road. Work also includes an overview of the modern electric vehicles produced by major carmaker companies which are currently available on the market. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf | cze |
dc.subject | Elektrické vozidlo, optimalizace, řízení, energie, spotřeba, Matlab, Simulink, jízdní cyklus, test-bench, synchronní motor s permanentními magnety, battery-pack, konvexní optimalizace, dynamometr, dSPACE | cze |
dc.title | Optimální řízení matematického modelu elektrovozidla | cze |
dc.title | Optimal Control of Mathematical Model of the Electrovehicle | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Řezáč Martin | |
theses.degree.discipline | Elektrické stroje, přístroje a pohony | cze |
theses.degree.grantor | katedra elektrických pohonů a trakce | cze |
theses.degree.programme | Elektrotechnika, energetika a management | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13114 [144]