Zobrazit minimální záznam

Optimal Control of Mathematical Model of the Electrovehicle



dc.contributor.advisorHaubert Tomáš
dc.contributor.authorHlinovský Tomáš
dc.date.accessioned2015-05-28T12:07:00Z
dc.date.available2015-05-28T12:07:00Z
dc.identifierKOS-587864826105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/62095
dc.description.abstractCílem závěrečné diplomové práce s názvem Optimální řízení matematického modelu elektrovozidla bylo vytvoření modelu elektrovozidla v prostředí Matlab/Simulink kompatibilního s real-time procesorem dSPACE 1103, který je součástí měřicího dynamometrického stanoviště pro měření elektrických pohonů elektrovozidel a hybridních elektrických vozidel ve VTP Roztoky. Dále byla navržena interface deska s vybranými vhodnými konektory pro komunikaci mezi dSPACE 1103 a měřicím stanovištěm. V poslední části se práce zabývá možností optimalizace průjezdu vybraných jízdních cyklů na základě výškového profilu trati resp. sklonu vozovky. Práce také obsahuje přehled elektrických vozidel vyráběných předními automobilovými výrobci, která jsou momentálně dostupná na trhu.cze
dc.description.abstractThe aim of this master's thesis named Optimal control of Mathematical Model of Electrovehicle was to create a model of electric vehicle in Matlab/Simulink environment compatible with real-time processor dSPACE 1103 which is a part of the dynamometric test-bench for measurements of the electric drives of electric vehicles and hybrid electric vehicles in VTP Roztoky. Further an interface board with selected connectors for communication between the dSPACE 1103 and the test-bench was designed. In the last part he thesis deals with the possibilities of an optimization of driving through a selected driving cycles based on the height profile of the track respectively the slope of the road. Work also includes an overview of the modern electric vehicles produced by major carmaker companies which are currently available on the market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectElektrické vozidlo, optimalizace, řízení, energie, spotřeba, Matlab, Simulink, jízdní cyklus, test-bench, synchronní motor s permanentními magnety, battery-pack, konvexní optimalizace, dynamometr, dSPACEcze
dc.titleOptimální řízení matematického modelu elektrovozidlacze
dc.titleOptimal Control of Mathematical Model of the Electrovehicleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŘezáč Martin
theses.degree.disciplineElektrické stroje, přístroje a pohonycze
theses.degree.grantorkatedra elektrických pohonů a trakcecze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam