Zobrazit minimální záznam

Water Surface Modeling



dc.contributor.advisorSloup Jaroslav
dc.contributor.authorUfimtsev Andrey
dc.date.accessioned2015-05-28T12:02:56Z
dc.date.available2015-05-28T12:02:56Z
dc.identifierKOS-587864975105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/62069
dc.description.abstractTato práce se zabývá problémy simulací vodní hladiny pomocí spektrální syntézy. Pro simulací hladiny budeme používat Rychlou Fourierovou Transformace. Podíváme se na to, jak FFT algoritmus může být implementovan na grafickém procesoru s využitím jeho výkonnosti při zpracování instrukcí paralelně. Na výslednou mesh aplikujeme tiling pro simulace větší plochy oceánu. Pro simulace osvětlení použijeme klasický Fresnel model pro odraz a lom. Na závěr, výsledky budou porovnány v závislosti na různých vstupních parametry na několika počítačích.cze
dc.description.abstractThis work addresses problems of simulating ocean surface using a spectral approach by J. Tessendorf. The surface itself is generated utilizing the Fast Fourier Transform. We will see how an FFT algorithm can be implemented on graphics processor using its power in terms of parallel computations. A produced patch of surface will be tiled to simulate a large area of ocean and illuminated using classical Fresnel reflection/refraction model. Finally, the results will be compared depending on different input parameters on several computers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectOpenGL, Compute shadery, FFT, Simulace oceánucze
dc.titleModelování vodní hladinycze
dc.titleWater Surface Modelingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBittner Jiří
theses.degree.disciplineWeb a multimediacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam