Zobrazit minimální záznam

Comparison of Ray Tracing Libraries



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorKrál David
dc.date.accessioned2015-05-28T11:23:45Z
dc.date.available2015-05-28T11:23:45Z
dc.identifierKOS-587864974205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61849
dc.description.abstractVrhání, či sledování paprsku jsou techniky v počítačové grafice používané ke generování obrázků pomocí sledování cesty světla skrz pixely obrazové roviny. Tyto techniky se snaží co nejvíce simulovat jevy, které se dějí při interakci světla s objekty v reálném světě. To znamená, že obrázky produkované těmito technikami dosahují velké realističnosti, ale je k tomu zapotřebí většího výpočetního výkonu, než je tomu u technik generujících obrázky mnohem méně realistických. Předmětem této bakalářské práce je porovnat pět vybraných nástrojů, které podporují tvorbu aplikací používajících vrhání, či sledování paprsku, a to jak pomocí porovnání parametrů těchto nástrojů, tak pomocí testů jejich efektivity a kvality.cze
dc.description.abstractCasting or tracing rays are techniques used in computer graphic for rendering images by tracing the path of light through pixels of an image plane. These techniques are trying their best to simulate phenomena that happen, when light interacts with objects in real world. It means that images produced with these techniques attain great realism, but it requires more computational power than techniques generating images much less realistic. The subject of this bachelor thesis is a comparison of five selected tools that support the creation of applications using casting or tracing ray and this will be achieved through the comparison parameters of these tools and by testing their efficiency and quality.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectsledování paprsku, vrhání paprsku, sledování cesty, akcelerační struktury, Optix, Embree, OpenRL, Mitsuba, Understanding the Efficiency of Ray Traversal on GPUs, srovnávací testycze
dc.titleSrovnání knihoven pro vrhání paprskucze
dc.titleComparison of Ray Tracing Librarieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMeister Daniel
theses.degree.disciplineWeb a multimediacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam