• 3D tahová strategická hra 

      Autor: Viktor Bobůrka; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Tato práce se zabývá vývojem tahové strategické počítačové hry. Skládá se především z herního návrhu, implementace herní logiky a tvorby modulárních komponent.
    • Ilustrativní vizualizace primárního okruhu jaderné elektrárny 

      Autor: Petr Brachaczek; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této diplomové práci řeším komplexní metody ilustračních technik pro zobrazení složitých objektů sestavených z mnoha částí. Kombinuji různé ilustrační techniky, dynamicky umisťované popisky komponent spolu s vhodným ...
    • Neckventure: 2D plošinová hra 

      Autor: Barbora Kyseľová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato práce se zaměřuje na vytvoření 2D plošinové hry s názvem "Neckventure" určené pro jednoho hráče, přičemž inspirací pro tuto hru jsou již existující tituly podobného charakteru. Teoretická část práce proto zkoumá ...
    • Post-Apocalyptic Model and Training for Survival in Virtual Reality 

      Autor: Duc Hoang Duong; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Vesecký Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Tato práce se zabývá virtuálními modely přežití v post-apokalyptickém světě v předem daných scénářích. Použité technologie jsou ve stručnosti vysvětleny společně s historií post-apokalytického myšlení napříč dějinami a ...
    • RTS hra s dynamickým terénom 

      Autor: Emil Poľák; Vedoucí práce: Bernhauer David; Oponent práce: Vesecký Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)
      Cieľom práce bolo navrhnúť videohru obsahujúcu prvky realtime strategických hier, modifikáciu terénu a prvky logistiky. V práci sa nachádza popis možnej podoby finálnej realtime strategickej hry, ktorá obsahuje prvky ...
    • Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity 

      Autor: Robert Badronov; Vedoucí práce: Skotnica Marek; Oponent práce: Šenkýř David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
      Hlavním cílem této práce je zkoumání možností využití technologie EbSynth při vytváření art her pomocí Unity Engine. EbSynth se používá pro zpracování videí zaznamenaných ve hře, pro vytváření stylizovaných cutscén. Dalším ...
    • Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity 

      Autor: Jan Klicpera; Vedoucí práce: Skotnica Marek; Oponent práce: Šenkýř David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
      Tato práce prozkoumává možnosti využití moderní technologie pro převod uměleckého stylu v herním průmyslu. Zvolená technologie pro převod stylu, EbSynth, je využita pro efektivní uměleckou stylizaci živě natočených záběrů. ...
    • Vytváření scén pomocí Ray Marchingu 

      Autor: Yevhenii Basov; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Cílem této práce je vytvořit nástroj pro snadné vytváření 3D scén, které jsou vykreslovány pomocí shaderu Ray Marching. Tento nástroj bude doplňkem pro herní engine Unity 3D s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním pro ...